Skøyteforbundet / Nyheter / 2021 / Junior-NM Sprint i Trondheim
Foto: Ungdoms OL

Junior-NM Sprint i Trondheim

Junior NM i Trondheim, 27-28.februar, 2021 blir arrangert som et elitestevne.

Trondheim kommune har godkjent at junior-NM blir arrangert på Leangen, men kun som et elitestevne. De juniorløperne som er på NSFs eliteliste kan dermed delta.

Sted: Trondheim, Leangen

Dato: 27-28.02.21

Stevneinformasjon: Jr.NM Sprint

Stevneinvitasjon: Jr.NM Sprint.pdf - ver. 17.02.21

Trondheimsalliansen

Uttak: JNM.pdf - ver.21.02.21

Løperne listet ovenfor er de som har klart elitekravet og tatt ut til å delta i junior-NM sprint. Tilleggsuttak kan komme etter resultater oppnådd helgen 20. og 21.02.21.
Løpere som er uttatt til junior-NM sprint og ikke ønsker å delta, melder dette inn snarest mulig til Daria Kamelkova, e-post
daria.kamelkova@nif.idrett.no.

Koronasporingskjema og påmelding til stevnet: her, frist: 25.02.21, kl.15.00.

For antal trenere/lagledere tillat se invitasjon som står ovenfor.

Det er tillat med 1 tilskuer per deltaker. Tilskuere må påmelde seg på forhånd. For påmelding av tilskuere bruk det samme skjemaet som påmelding til stevnet. Etter at deltakere, lagledere, trenere og eventuelt annet støttepersonell samt funksjonærer er registert (anslått til ca 135 hver dag) vil det bli gitt adgang til forhåndspåmelding for publikum inntil arrangmentets grense på 200 personer. “førstemann til mølla”. Gratis inngang.

NB! Særskilt om registrering for funksjonærer

Funksjonærer er allerede forhåndsregistert gjennomg funksjonærlista – og trenger ikke ytterligere forhåndsregistrering. Av hensyn til smittesporing skal alle funksjonærer likevel registreres ved faktisk fremmøte i arenaen begge mesterskapsdagene. Nærmere info og evt bistand til dette fås fra koronavakter ved hovedinngangen til Leangen.

Les mer om smittevern for stevnet i stevneinformasjonen Jr.NM Sprint og de generelle reglene ved hurtigløpstevner her.

Vi tar forbehold om endringer i smittesituasjonen i Trondheim, eller nye nasjonale retningslinjer som vil hindre gjennomføring av stevnet.