Skøyteforbundet / Nyheter / 2021 / Forbundslag kunstløp 2021-2022
DSC_7793-utsnitt-50%-1772-1080.jpg

Forbundslag kunstløp 2021-2022

Forbundslaget kunstløp 2021-2022 er klart. Da løperne knapt har konkurrert denne sesongen pga. Covid-19 vil det tas ut flere løpere fra sesongstart og frem mot jul. I tillegg kan medtrenede kvalifisere seg inn på lag i løpet av sesongen.

SENIORLAGET
Frida Turiddotter Berge
Linnea Sophie Kolstad Kilsand

JUNIORLAGET
Mia Caroline Risa Gomez
Oda Tønnesen Havgar
Ida Vamnes

REKRUTT 2026
Pernille With
*det vil tas ut flere løpere fra sesongstart og frem mot jul

MEDTRENENDE SENIOR
Kari-Sofie Slørdahl Tellefsen
Silja Anna Skulstad Urang

MEDTRENENDE JUNIOR
Emma Linne Eriksen
Christina Jensen
Ine Olstad
Francis Thor Kværnø Sutton

Supplerende uttak: Supplerende uttak til Rekrutt 2026, juniorlaget og seniorlaget kan gjøres løpende fra sesongstart og frem til jul.

Om medtrenende juniorer og seniorer: Løpere som er tatt ut som medtrenende junior og senior må i løpet av neste sesong kvalifisere seg inn på junior-, senior- eller elitelaget. Dersom løperen ikke klarer dette, mister løperen plassen på forbundslaget.

Uttak til internasjonale stevner:

• NSF tar ut senior- og juniorlaget til internasjonale stevner basert på ønsker fra løper og trener. Dersom det ikke er plass til alle som ønsker et stevne, må NSF gjøre en prioritering basert på oppnådde resultater.
  • Medtrenende junior- og seniorløpere kan søke NSF om å komme med på uttaksstevnene til senior- og juniorlagene, hvis arrangør har plass. Om ikke må de velge fra listen over internasjonale klubbstevner som publiseres innen 15.august for høstsesongen og 15.oktober for vårsesongen.
  • NSF tar ut Rekrutt 2026-løpere til ett internasjonalt stevne per semester. NSF avgjør hvilke stevner dette er.

vedlegg - økonomi, krav for lagene, bonus.pdf

Første samlingsdato for lagene: 28.-30.mai i Sonja Henie ishall