Skøyteforbundet / Nyheter / 2024 / NSF Miljøpris 2024-2025
NSF

NSF Miljøpris 2024-2025

Norges Skøyteforbund er glad å invitere alle klubber uansett gren til å delta i miljøkonkurransen i sesong 2024-2025.

I 2024 fikk vi støtte fra NIF miljøfond for å kunne gjennomføre en bærekraftig konkurranse "NSF Miljøpris". Gjennom denne konkurransen håper vi å involvere flere barn og unge i en bærekraftig bevegelse innen idretten, promotere skøytesporten og gjøre idrett litt mer miljøvennlig.

1. Klubbene/idrettslag som vil delta, må registrere seg via Google påmelding eller QR kode på plakaten (se nede).
  2. Vinneren er den som samler flest mulig poeng. Evaluering av resultater og annonsering av vinneren skjer i slutten av Mars - begynnelsen av April 2025.
  3. For å få poeng, trenger klubbene/idrettslag å gjøre følgende:
- ta initiativ til flere miljøvennlige aktiviteter og rapportere det til NSF. Alle ekstra aktiviteter gir ekstra poeng for å vinne.
-  gjennomføre minst en ryddeaksjon (men jo flere, jo større sjanse for å vinne).
- poste innlegg i SoMe minst 1 per måned - f.eks. om sunne matvaner, idrett behind the sceen, inkludering, osv.
 4. I alle SoMe aktiviteter innen miljøpris må @skoyteforbundet og #miljøpris tagges.
5. Alle aktiviteter (SoMe innlegg, ryddeaksjoner, etc) må rapporteres via en Google form.

Det er ikke noe frist for å bli med på konkurransen . Men hvis dere begynner nå, er det flere aktiviteter og flere poeng som teller mot det endelige resultatet!

NSF miljøpris 2024 flyer.jpg

Vi ber dere for å videresende informasjonen om miljøkonkurransen til deres aktive løpere, trenere, foreldre.