Skøyteforbundet / Nyheter / 2020 / Ny dato NM-LM i kunstløp
Foto: Gunvor Bay

Ny dato NM-LM i kunstløp

Ny dato for NM-LM i kunstløp er nå satt. Avlysningene i november og desember gir også ringvirkninger for stevnene etter jul.

NM-LM utsatt

Som tidligere kommunisert utsettes NM-LM i kunstløp pga. den usikre situasjonen rundt arrangementer og COVID-19.

Ny dato for NM-LM er 19.-21.mars i Sonja Henie ishall, Oslo, fortsatt med Oslo Skøiteklubb som arrangør.

NC-finalen for sesongen 2020-2021 skulle vært avviklet samme helg. I og med at flere NC-stevner er avlyst denne sesongen, vil mange løpere ikke oppfylle kriteriene med deltakelse på tre NC-stevner som danner grunnlag for uttak til finalen. På bakgrunn av dette, har TKK har besluttet å avlyse NC-finalen.

Kvalifisering til NM-LM

Vi jobber fremdeles med kvalifiseringskabalen slik at alle klasser skal få en rettferdig mulighet til å kvalifisering til mesterskapet.

Vi søker derfor en arrangør til NC 27.-28.februar 2021. Ta kontakt med liserosto.jensen@nif.idrett.no ved interesse.

NB: Klassefordelingen på stevnene etter jul er derfor ikke endelige, her kan det komme endringer.

Påmeldingsfrist på stevner etter jul

Vi avventer til begynnelsen av desember med å publisere påmelding for stevner etter jul. Påmeldingsfristene og tidskjema vil derfor publiseres senere enn vanlig.