Skøyteforbundet / Nyheter / 2022 / Bli medeier i Medex Norge AS
Bilde: Runners World

Bli medeier i Medex Norge AS

Medex.no(MDX) er en av partnerne til Skøyteforbundet. MDX er en nettbutikk som selger produkter rettet mot trening og helseteknologi. Mange av produktene MDX selger brukes av elitelaget i daglig trening.

(Reklame)Medex Norge AS (MDX) er et nytt og innovativt selskap som på kort tid har etablert et solid fundament og merkevarenavn.

Mange av produktene Medex selger brukes i det daglige av elitelaget. Laktatmålere, pulsklokker, massasjeprodukter, wattpedaler til sykkel og avanserte sykkelruller er i daglig bruk for å få kontroll på treningen.

MDX skal fortsette å motivere til aktivitet og god helse så derfor planlegger de nå å bygge opp en kjede av fysiske butikker med fokus på innovasjon og kompetanse innen trening og helseteknologi. De planlegger å åpne første butikk mot slutten av 2022 og med fulltegnet emisjon er målsetningen å ha totalt 10 butikker innen utgangen av 2026. Som aksjonær vil du ha flere fordeler gjennom rabattkoder og tjenester samt mulighet for utbetaling av utbytte innen 5 år.
Ønsker du å bli medeier? https://www.medex.no/bli-medeier/