Skøyteforbundet / Nyheter / 2022 / Medex blir partner med Skøyteforbundet
Medex.jpg

Medex blir partner med Skøyteforbundet

Medex Norge AS og Norges Skøyteforbund inngår samarbeid. Medex er en stor nettbutikk som spesialiserer seg på sportsutstyr, ernæring, rehabilitering og treningsbeskyttelse.

- På kun 3 år har Medex slått seg opp til å bli en stor nettbutikk innen  sportsutstyr, ernæring, rehabilitering og treningsbeskyttelse. De har i sitt sortement en rekke produkter som er relevant for våre skøyteløpere. Det er imponerende hvordan de har klart å bygge opp på så kort tid, og vi ser frem til å ha Medex med på laget, sier generalsekretær Håkon Dahl.

Signeringen av kontrakten foregikk på Frogner Stadion der Petter Andersen fikk demonstrerte hurtigløp, sammen med  en stor gjeng skolebarn fra lokale skoler.

Thommy Røvik, daglig leder i Medex lot seg imponere, og planene ble lagt om en skøytedag med de ansatte senere i vinter. - Vi er utrolig glad for å være med på reisen sammen med Skøyteforbundet. Det er en stor dag for oss, og vi ser frem til et godt samarbeid videre, sier Røvik.

Avtalen gjelder for perioden frem til april 2023, og er på nivå "Leverandøravtale". I tillegg til at forbundslag blir satt opp med relevante produkter er avtalen også gunstig for alle skøyteklubber og løpere. En rabatt på 20% på hele sortimentet til Medex blir tilgjengelig for alle i Skøytenorge (gjelder ikke Zen Products, Wahoo og Assioma). Rabattkoden blir sendt ut til våre klubber, koden kan også fås ved direkte kontakt til forbundskontoret.

Medex Logo png.png