Skøyteforbundet / Nyheter / 2022 / Forbundsgruppe Talent 2026 sesongen 2022/23
Foto:privat

Forbundsgruppe Talent 2026 sesongen 2022/23

Norges Skøyteforbund har gleden av å informere om laguttak for forbundsgruppen Talent 2026 langbane sesongen 2022/23.

Norges Skøyteforbund ønsker å ha et tett samarbeid mellom Elitelaget og Talent 2026 laget.
Det er ønskelig at det er kort vei mellom talentlaget og eliten slik at løpere fra talentlaget som tar det neste steget er kjent med løperne og trenerne i elitelaget.
Talent 2026 vil ha samlinger på samme sted og tid som elitelaget. Da vil det være mulig å gjøre noen økter sammen og det er lettere å hospitere opp på noen økter.
Det vil også være utviklende for trenerne på talent 2026 laget å jobbe tett med trenerne på elitelaget.

Talent 2026 langbane

Marte Bjerkreim Furnee - Asker SK