lag 2024.JPG

Første samling for kunstløplagene

De nye forbundslagene og noen inviterte var nylig samlet i fire dager i Oslo til trening på og utenfor isen.

Det var fire intense dager for løpere og trenere under samlingen på Idrettshøyskolen ved Sognsvann og i Sonja Henie Ishall.

Riina Valto, som jobber spesifikt med kunstløp off ice og testing på den finske "Olympiatoppen", var på plass og guidet løpere og trenere. Samlingstrener Nuriya Pirogova ledet øktene på is , og sportsjef Regina Jensen gikk igjennom evalueringer for løpere og trenere, samt la planer for sesongen 2024-2025 som faktisk ikke er langt unna. Den internasjonale kunstløpsesongen starter allerede i august.

I sommer trener ikke laget på samme sted , men løperne er på ulike camper, både i Norge og utenlands.

Laget er samlet igjen 16-18.august i Asker

Forbundslagene 2024-2025

På testplanen stod styrkeøvelser, hurtighet og utholdethet

Frida Berge forteller til laget at hun prioriterer studier i Hong Kong