Foto: distansemedaljene NM Junior Sprint 2024 Bergen

NM Junior Sprint bærekraft og mer

Bergen Skøyteklubb inviterer løpere, trenere, lagledere og tilskuere til NM Sprint 2024 på Slåtthaug

Bergen Skøyteklubb og Norges Skøyteforbund støtter bærekraftige ideer av NIF og hele verden. 3 beste løpere som vinner hver distanse får vår bærekraftige medaljene laget av Nordnes verksteder"Nordnes Verksteder AS tilbyr arbeidsplasser til personer som faller utenfor det ordinære arbeidslivet, men leverer håndverksprodukter og tjenester av høy kvalitet.Bergen skøyteklubb er stolte over samarbeidet med Nordnes Verksteder, som har verdiene: Kvalitet, respekt, ansvar og mot. De jobber for arbeidsglede, unike kortreiste produkter etter egne produktideer og design, inkluderende arbeidsliv. De fleste av premiene under NM er laget av treverk, og de bruker i stor grad lokale råvarer, blant annet treverk fra byfjellene i Bergen.

Og takket være møte med Bergen Læringssenter har vi fått nye frivillige fra ukrainske flyktninger. Det er veldig hyggelig å se at de som har nettopp kommet til Norge vil satse til utviklingen av skøytesporten i landet.

Mer nyttig informasjon om NM Junior Sprint i Bergen:

Stevne blir streamet! Følg Bergen Skøyteklubbens FB side.

Trenere og lagledere kan finne treningstider, org.koms kontakter og mer i Sportity appen, passord: Bergen2024 (i ett ord).

NB! Denne siden blir oppdatert om ny informasjon kommer!