Foto: Båstad

NC 5 Viktig oppdatering!

Båstad IL er klar for en stevnehelg!
Torsdag 18.januar gjennomførte Båstad IL Skøyter det siste serieløpet før klubben skal arrangere 5. runde Norges Cup og Båstadløpet helga 20-21. januar.
Både løpere, funksjonærer, bane og redskaper fungerte som det skulle og vi gleder oss til å ønske alle påmeldte velkommen til Båstad denne helga.

Deltakerlistene er lagt ut og trekningen for lørdagens distanser deles så snart denne er foretatt klokken 18:00 fredag kveld. Vi benytter Sportity som vår informasjonskanal under stevnet, og håper at alle benytter den for å få informasjon raskest mulig. Det er meldt skiftende vær i helga med alt fra svært lave temperaturer til varmegrader, og eventuelle endringer grunnet dette vil bli gitt via Sportity og våre facebooksider.

Det vil ikke bli streamet video fra stevnet, men tidtakersystemet vil dele live-resultater på denne linken: https://samalog.org/live

NC 5 Tidsplan.pdf - ver.19.01.2024, tidsplan er veiledende og kan endres senere!

!Viktig oppdatering! Grunnet værvarsel med temperaturer ned mot 21 kuldegrader lørdag formiddag, utsettes start lørdag med 2 timer til klokken 13:00, da værmeldinga viser at været skal snu.

Lagledermøtet flyttes tilsvarende 2 timer frem og vil avholdes klokken 12:00.

Tidsplaner vil bli oppdatert ihht dette samt avmelding/påmelding som har kommet etter påmeldingsfristen.

Deltakerliste NC5 Lørdag v2.pdf

Deltakerliste NC5 Søndag v2.pdf

Deltakerliste Båstadløpet v2.pdf

Trenere, lagledere og løpere kan benytte Sportity appen for å holde seg oppdatert i løpet av stevnet: NC5-2024-Sportity.pdf

Her kan det finnes mer informasjon om NC 5 og Båstadløpet 2024.