Skøyteforbundet / Nyheter / 2024 / Svenn Erik Ødegaard har gått bort
Svenn Erik Ødegaard med bakgrunn.jpg

Svenn Erik Ødegaard har gått bort

Det er med tungt hjerte vi kunngjør at vår kollega Svenn-Erik Ødegaard har gått bort i en alder av 66 år. Han sovnet inn på Nord-Odal sykehjem natt til mandag, etter en lengre sykdomsperiode.

Svenn-Erik var en dedikert skøyteentusiast og hadde flere viktige roller i skøytesporten. Han var leder i skøytegruppa i Sand IF i mange år og senere var han leder i Hedmark skøytekrets. Fra 2014 har han jobbet i Norges Skøyteforbund som hurtigløpskoordinator.

Til tross for sykdom de siste årene, bevarte Svenn-Erik sitt gode humør og engasjement for skøytesporten og fulgte med på alle sendinger og resultater til det siste.  Han vil bli dypt savnet.

Vi minnes Svenn-Erik med takknemlighet for hans mange bidrag til skøytesporten og til vårt fellesskap som kolleger. Våre tanker går nå til hans familie.

Vi lyser fred over hans minne.