Skøyteforbundet / Nyheter / 2023 / Trondheimsalliansen godt i gang med forberedelsene til Landsmesterskapet
Foto: fra Trondheimsalliansen

Trondheimsalliansen godt i gang med forberedelsene til Landsmesterskapet

9. til 11. februar arrangeres Landsmesterskapet på Leangen Kunstisbane i Trondheim. Trondheimsalliansen er arrangør, og dette er et samarbeidsorgan for Leinstrand IL, Sportsklubben Falken og Trondhjems Skøiteklub. Vi gleder oss til å ta imot unge skøyteløpere fra hele Norge og jobber for å lage en flott skøytefest!

I samarbeid med anleggseier Trondheim kommune og våre funksjonærer skal vi gjøre vårt beste for å gi alle løpere, trenere og publikum en flott opplevelse den helga. Nylig ble det inngått avtale med hovedsponsor OKEA, og etter signering av avtalen ble Markedssjef Jon Are Nilsen med oss ut på isen for en liten foto-seanse med de lokale LM-løperne og representanter for Trondheimsalliansen.

Royal Garden Hotel er valgt som stevnehotell, og det skal avvikles bankett der lørdag ettermiddag. Ordføreren vår kommer på åpningen av stevnet, og godvær er bestilt! Det er bare å følge Trondheimsalliansen på Facebook, legge inn kanalen LM2024 i Sportity-appen (gratis mobil app), bli kjent med stevneinvitasjonen og deretter begynne å glede seg!