Skøyteforbundet / Nyheter / 2023 / Begeistringskveld for idretten

Foto: Catapult Film / Sparebanken Øst
På scenen alle ildsjelene nominert av klubber til prisen: Årets Ildsjel. I midten vinner Tommy Veres fra Solberg SK. Foto: Catapult Film / Sparebanken Øst

Begeistringskveld for idretten

Sparebanken Øst arrangerte en fantastisk begeistringskveld for idretten!
Forrige uke hadde vi gleden av å være med på "Begeistringskveld for idretten" med vår samarbeidspartner Sparebanken Øst. Her ble frivillige ildsjeler fra alle de innen idretten som Sparebanken Øst er med å støtter invitert.

Over 300 personer var samlet og fikk inspirasjon, takk og hyllest. Det er utrolig viktig med partnere i næringslivet som ser, setter pris på, og støtter opp under frivillig arbeid i idretten.

Så tusen takk til Sparebanken Øst, og ikke minst til alle våre frivillige i våre klubber, kretser og sentralt i forbundet.